اجتماعیسرخط خبرها

سرایا السلام به دستور صدر بزرگترین مقر خود در بغداد را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد

اداره بهداشت بخش الرصافة بغداد بزرگترین مقر سرایا السلام را به دستور مقتدی صدر برای استفاده به عنوان قرنطیه برای مبتلایان به ویروس کرونا تحویل گرفت.

میدل ایست نیوز: اداره بهداشت بخش «الرصافة» در بغداد اعلام کرد بزرگترین مقر تشکیلات «سرایا السلام»، شاخه نظامی جریان صدر به رهبری «مقتدی صدر» را به دستور او برای استفاده به عنوان قرنطینه مبتلایان به ویروس کرونا تحویل گرفت.

در بیانیه اداره بهداشت بخش الرصافة آمده است: بزرگترین مقر معاونت جهادی سرایا السلام در بغداد را به دستور مقتدی صدر برای استفاده به عنوان مکان قرنطینه برای مبتلایان به ویروس کرونا تحویل گرفته است.

این مکان با حضور «عبدالغنی الساعدی»، مدیر کل اداره بهداشت الرصافة برای کمک به ملت عراق در بحران کرونا تحویل گرفته شد.

در ادامه بیانیه اشاره شده است که این مکان به عنوان بزرگترین مقر تشکیلات سرایا السلام پس از دستور مقتدی صدر به دستور مستقیم «ابو یاسر» معاون جهادی وی به وزارت بهداشت عراق تحویل داده شد.

در همین راستا «جواد الموسوی»، نماینده ائتلاف سائرون وابسته به صدر نیز در تایید این خبر تاکید کرد به دستور صدر و ابو یاسر این مکان برای قرنطینه مبتلایان به ویروس کرونا اختصاص یافت.

در مراسم تحویل این مقر، در روز گذشته «جواد الموسوی»، دبیر کمیته بحران پارلمان، و «اکتفاء الحسناوی»، نماینده پارلمان عراق نیز حضور داشتند.

این مقر پس از تحویل مجهز به 180 تخت شد و ظرفیت تعداد تخت بیشتری را نیز دارد.

به گزارش وزارت بهداشت عراق در روز گذشته تاکنون 8840 نفر در عراق مبتلا به ویروس کرونا شدند که 4338 نفر بهبود یافتند و 271 نفر جان خود را از دست دادند.

طی هفته اخیر آمار کرونا در سراسر عراق به صورت بی سابقه ای افزایش یافت.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا