سرخط خبرهاسیاسی

تاکید «فؤاد حسین» بر تقویت همکاری های دوجانبه در تماس تلفنی وزرای امور خارجه اردن و بحرین

وزرای امور خارجه اردن و بحرین در تماسی با همتای عراقی خود ضمن تبریک به فؤاد حسین برای تصدی منصب وزارت امور خارجه عراق بر گسترش همکاری های مشترک و تقویت روابط تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: وزرای امور خارجه بحرین و اردن طی تماسی تلفنی با «فؤاد حسین»، وزیر امور خارجه جدید عراق گفت وگو کردند.

«عبداللطیف الزیانی»، وزیر امور خارجه بحرین در تماسی با همتای عراقی خود تصدی منصب وزارت امور خارجه عراق را به حسین تبریک گفت.

حسین وزیر امور خارجه عراق بر اهمیت روابط برادرانه مستحکم میان بغداد و منامه از طریق همکاری مشترک دوجانبه که به نفع منافع دو کشور برادر است تاکید کرد.

وی همچنین بر امیدواری عراق برای باز کردن افق های وسیع تر و در همه زمینه ها برای ارتقای روابط دو کشور در خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از طرفی دیگر «ایمن الصفدی»، وزیر امور خارجه اردن نیز طی تماسی با همتای عراقی خود ضمن تبریک تصدی وزارت امور خارجه عراق به او، نسبت به گسترش تلاش ها و همکاری مشترک برای تحکیم پیوندهای دوستی و برادری و تقویت روابط و همکاری های ویژه میان دو کشور ابراز امیدواری کرد.

حسین نیز ضمن قدردانی از الصفدی و ابراز افتخار عراق به پادشاهی، دولت و ملت اردن بر اهتمام و تلاش بسیار خود در مرحله آتی برای تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

پیش از این  وزیر امور خارجه کویت نیز در تماس تلفنی با «فواد حسین»، همتای عراقی خود، انتخاب وی به سمت وزیر خارجه عراق را تبریک گفت.

منبع
وزارت خارجه عراقوزارت خارجه عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا