اجتماعیسرخط خبرها

«مصطفی الکاظمی» در بازدید از اردوگاه آوارگان در استان نینوا: تهیه لیست کامل آوارگان برای مدیریت بازگشت آنان به سکونتگاه هایشان

«مصطفی الکاظمی» در جمع ساکنان این اردوگاه گفت که دولت خود را متعهد می داند که از همه توان خود برای حل دائمی مشکلات آوارگان استفاده کند.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، در بازدید از اردوگاه آوارگان در منطقه نمرود در استان نینوا (مرکز آن: موصل) دستور تهیه لیست کامل و جزئی آمار آوارگان در عراق را صادر کرد.

به گزارش کانال تلگرامی واحد اطلاع رسانی دفتر نخست وزیر عراق، الکاظمی که صبح امروز (10 ژوئن) در سالروز سقوط موصل به دست تروریست های داعش به استان نینوا سفر کرده عصر امروز از اردوگاه آوارگان دیدار و بر ضرورت پیش گرفتن تدابیر لازم برای کاهش مشکلات آنان و بازگشتشان به سکونت گاه هایشان تأکید کرد.

او در سخنان خود در جمع ساکنان این اردوگاه گفت که دولت خود را متعهد می داند که از همه توان خود برای حل دائمی مشکلات آوارگان استفاده کند و افزود که وضعیت کنونی کشور و بحران اقتصادی نتیجه تراکم اشتباهات و وابستگی صرف به نفت به عنوان تنها منبع درآمد کشور است.

الکاظمی پیش از آن از کلیسای مار ادی در منطقه حمدانیه استان نینوا و نیز موزه موصل و مسجد النوری که به دست تروریست های داعشی تخریب شده بود بازدید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا