اقتصادیخبر اول

گزارش «جنرال الکتریک» از فعالیت هایش در عراق/ افزایش 14 هزار مگاواتی تولید برق طی 10 سال

شرکت امریکایی جنرال الکتریک گزارشی از عملکرد خود در عراق و میزان اجرای پروژه های دردست احداث ارائه کرد.

میدل ایست نیوز: شرکت امریکایی جنرال الکتریک گزارشی از عملکرد خود در عراق و میزان اجرای پروژه های دردست احداث ارائه کرد.

در این گزارش که دفتر جنرال الکتریک در عراق و شرق جهان عرب در 10 ژوئن منتشر کرده آمده که این شرکت در 10 سال گذشته به افزایش حدود 14 هزار مگاواتی تولید برق در سراسر عراق کمک کرده که تقریبا 50 درصد برق تولیدی عراق را دربر می گیرد.

این گزارش افزوده که جنرال الکتریک از اولین شرکت هایی بود که در روند بازسازی شهرهای آزادشده از چنگ داعش وارد عمل شد و نیروگاه قیاره در موصل را که در جنگ با داعش از کار افتاده بود با ظرفیت 750 مگاوات بازسازی کرد.

در این گزارش تأکید شده که جنرال الکتریک در شرایط دشوار امروز جهان به علت شیوع ویروس کرونا به روند بازسازی و افزایش تولید برق در نیروگاه های سماوه و ذی قار و نیز نیروگاه توربینی بسمایه که پیشرفته ترین نیروگاه برقی عراق خواهد بود ادامه خواهد و آنها را در زمان تعیین شده تحویل خواهد داد.

این شرکت افزوده که سه نیروگاه فرعی دیگر با ظرفیت 132 کیلوولت نیز در ماه جاری در بغداد افتتاح خواهد شد و تلاش برای راه اندازی 11 نیروگاه فرعی در استان های دیگر ازجمله موصل و انبار و بصره ادامه دارد.

در این گزارش همچنین به خدمات «شرکت خدمات بهداشتی جنرال الکتریک» نیز اشاره شده که شامل تجهیز مرکز بیماری های سرطانی در بغداد است که اولین مرکز در نوع خود در سراسر عراق و مجهز به دستگاه های پیشرفته تشخیص و درمان بیماری های حاد سرطانی است.

این شرکت افزوده که جنرال الکتریک آماده سرمایه گذاری در همه پروژه های راهبردی مربوط به برق و بهداشت در عراق است و به 50 سال شراکت خود با ملت عراق در بخش های برق و بهداشت و هوانوردی افتخار می کند.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا