اجتماعیخبر اول

براي نخستين بار منتشر مي شود؛ نامه شهید«ابومهدی المهندس» خطاب به آیت‌الله سیستانی در لبیک به فتوای جهاد کفایی+سند

به مناسبت سالروز صدور فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی، شهید ابومهدی المهندس در تاریخ 15 شعبان سال 1435 با نگارش نامه‌ای به فتوای مرجعیت عالی دینی لبیک گفت.

میدل ایست نیوز: به مناسبت سالروز صدور فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی، شهید ابومهدی المهندس در تاریخ 15 شعبان سال 1435 با نگارش نامه‌ای به فتوای مرجعیت عالی دینی لبیک گفت.

متن این نامه که برای نخستین منتشر می شود، به شرح ذیل است:

«با شما بر حمل سلاح، جهاد و مشارکت در این خیزش مقدس و حسینی پیمان می‌بندیم تا با همه توان در برابر این هجوم ظالمانه یزیدی، تکفیری و بعثی برای دفاع از مقدسات و حرم ائمه‌مان علی، حسین، کاظم، جواد، هادی، حسن عسکری و ابوالفضل علیهم السلام و نیز دفاع از ناموس و کشورمان عراق و همه مظلومان بایستیم و آن را متوقف کنیم.

ندای شما را هزاران تن از فرزندان مجاهدتان که در زمینه فنون رزم خبره هستند و میدان‌های جنگ علیه ستمکاران و بعثی‌ها و تکفیری‌ها آنان را می شناسد، لبیک گفتند؛ این مجاهدان امروز در جبهه‌های حق علیه باطل و نقش‌آفرینی در مدیریت، ساماندهی و فرماندهی این موج خروشان مجاهدان در مسیر جهاد در لبیک  و اطاعت از فتوایتان حضور دارند و از نیروهای مسلح سلحشوری که با دلاوری و شجاعت در چندین جبهه با این خصم ستمکار و ظالم رویارو هستند، حمایت و پشتیبانی می کنند.

مطمئن باشید، ای سیدمان که ما در کمین آنها هستیم و این گروه تروریستی تنها با گذر از روی اجساد ما امکان عبور خواهند داشت.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا