سرخط خبرها

وزیر خارجه اردن به همراه پیام «ملک عبدالله دوم» وارد رام الله شد

وزیر خارجه اردن وارد رام‌الله شد و پیام عبدالله دوم، پادشاه این کشور را به «محمود عباس» تقدیم کرد.

میدل ایست نیوز: رسانه‌های اردنی امروز پنج‌شنبه اعلام کردند وزیر خارجه این کشور در حالی که حامل پیامی از ملک عبدالله دوم برای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است به رام‌الله وارد شد.

 «ایمن الصفدی»، وزیر خارجه اردن امروز وارد رام‌الله شد و پیام عبدالله دوم، پادشاه این کشور را به «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تقدیم کرد.

این سفر در حالی انجام شد که اردن چهارشنبه با ارسال پیام اعتراض‌آمیزی برای رژیم صهیونیستی، تداوم فعالیت‌های مسؤولان این رژیم در دیوار غربی مسجد الاقصی را که بخشی جدایی ناپذیر از این مسجد است، محکوم کرد.

پادشاه اردن چهارشنبه بر لزوم پایان یافتن درگیری‌های دو طرف فلسطینی و اسرائیلی بر اساس راه‌حل تشکیل دو کشور که ضامن تشکیل کشور مستقل، دارای حاکمیت و قابل زندگی فلسطین بر مرزهای ژوئن 1967 و به پایتختی قدس شرقی است، تاکید کرده بود.

او در تماس تلفنی با «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد ابوظبی بر مخالفت خود با هر گونه اقدام یک‌جانبه اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری تاکید کرد و دو طرف در ادامه چنین اقداماتی را از بین برنده فرصت‌های برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه دانستند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا