اجتماعیسرخط خبرها

دبی شرایط ورود افراد دارای اقامت و گردشگران به این امارت را اعلام کرد

فرودگاه های دبی از 22 ژوئن آماده استقبال افراد دارای پروانه اقامت صادره از دبی و از 7 ژوئیه آماده استقبال از گردشگران است.

میدل ایست نیوز: حکومت دبی شرط های بازگشت شهروندان و افراد دارای اقامت و نیز شرط های سفر گردشگران به این امارت را اعلام کرد.

براساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی امارت دبی کمیته عالی مدیریت بحران فرودگاه های این امارت از 22 ژوئن آماده استقبال از افراد دارای پروانه اقامت صادره از دبی است.

این بیانیه شرط های بازگشت این مقیمان را رزرو پرواز در پروازهای جاری به مقصد دبی اعلام کرده و افزوده که هماهنگی های مربوطه میان شرکت های هواپیمایی و اداره کل امور اقامت دبی انجام می شود.

در این بیانیه همچنین تأکید شده که فرد مقیم پیش از سفر موظف به پر کردن فرم «اعلام وضعیت سلامتی» است تا از نبود هرگونه عوارض ویروس کووید ـ 19 در وی اطمینان حاصل شود.

این بیانیه افزوده که به محض ورود افراد به فرودگاه دبی از آنها آزمایش PCR گرفته می شود و تا افراد تا زمانی که نتیجه آزمایش روشن نشود حق خروج از منزل خود را نخواهند داشت و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش به مدت 14 روز در قرنطینه به سر خواهند برد.

براساس این بیانیه، این افراد همچنین باید تعهد بدهند که در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایششان همه هزینه های مربوط به درمان را بپردازند.

درمورد گردشگران خارجی هم دبی بر ضرورت دریافت بیمه بهداشتی مسافران و پر کردن فرم های مربوطه در اپلیکیشن COVID-19 DXP تأکید کرده است.

این بیانیه افزوده که مسافران حداکثر 4 روز قبل از سفر باید آزمایش PCR داده باشند و نتیجه آن را با خود همراه داشته باشند و در غیر این صورت این آزمایش در فرودگاه دبی از آنها گرفته خواهد شد.

براساس این بیانیه دبی از 7 ژوئیه آماده استقبال از گردشگران خارجی خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا