خبر اولسیاسی

اختصاصی/ جلسه مهم «مصطفی الکاظمی» با سران الحشد الشعبی و دستگاه مبارزه با تروریسم برای تلطیف فضا

این جلسه در دفتر الکاظمی برگزار شده و هدف از آن کاهش سطح تنش و بازگرداندن آرامش به نیروهای مسلح و تلطیف فضا در پی حوادث هفته گذشته بوده است.

میدل ایست نیوز: یک منبع آگاه به «میدل ایست نیوز» خبر داد که ساعاتی پیش در بغداد جلسه‌ای به دعوت فرمانده  کل نیروهای مسلح عراق با حضور سران الحشد الشعبی و رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم برگزار شده است.

این منبع آگاه تأکید کرد که این جلسه به دعوت «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، با حضور «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی، و ژنرال «عبدالوهاب الساعدی»، رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم عراق و تنی چند از فرماندهان بلندپایه هردو نهاد برگزار شده است.

به گفته این منبع این جلسه در دفتر الکاظمی برگزار شده و هدف از آن کاهش سطح تنش و بازگرداندن آرامش به نیروهای مسلح و تلطیف فضا در پی حوادث هفته گذشته بوده است.

این منبع تأکید کرده که حاضران در این جلسه حضورشان در یک جبهه در برابر تروریسم داعشی و هم‌رزمی و هم‌سنگر بودن خود را یادآور شده‌ و تأکید کرده‌اند که باید نسبت به تلاش‌ برخی رسانه‌های بدخواه برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح عراق هشیار بود.

هفته گذشته نیروهای ستاد مبارزه با تروریسم عراق با یورش به مقر یک گروه وابسته به الحشد الشعبی تعدادی از حاضران در آن مقر را به اتهام شلیک راکت به سمت هیئت‌های دیپلماتیک و مراکز دولتی عراق را بازداشت کردند.

دستگاه قضایی عراق بعد از چند روز بیشتر این بازداشت‌شدگان را به علت نبود شواهد دال بر جرم آزاد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا