سرخط خبرهاسیاسی

وزارت کشور عراق: در گذرگاه های مرزی راه را بر فاسدان می بندیم

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد نیروهای امنیتی بر اساس قوانین شدیدی راه را بر فاسدان خواهند بست و از کارکنان گذرگاه های مرزی در برابر تهدیدها حمایت خواهند کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت کشور امروز یکشنبه تاکید کرد نیروهای امنیتی در گذرگاه های مرزی راه را بر فاسدان خواهند بست و از کارکنان گذرگاه ها حمایت خواهند کرد.

سرتیپ «خالد المحنا»، سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق در گفت وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: «مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق دستور مبارزه با فساد اداری را صادر کرده و یکی از تصمیمات دیگر وی نیز حفاظت از کارکنان مرزها در برابر تهدیدهاست.»

وی بیان کرد حضور نیروهای واکنش سریع عراق در دو گذرگاه مرزی «المنذریه» و «مندلی» و به دست گرفتن کنترل این دو مرز با هدف قطع راه بر فاسدانی که تلاش می کنند از طریق ادارات موجود در مرزها تاثیرگذار باشند، انجام شد.

المحنا افزود نیروهای امنیتی در گذرگاه های مرزی تحت امر مدیر گذرگاه هستند و بر اساس قوانین شدیدی فعالیت خواهند کرد علاوه بر اینکه از کارکنان گذرگاه ها نیز حفاظت می کنند و آنها را از تهدیدها به دور نگه می دارند.

پیش از این ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق کنترل دائم گذرگاه های مرزی المنذریه و مندلی را برای همیشه در اختیار نیروهای واکنش سریع قرار داد.

الکاظمی نیز روز گذشته پس از دیدن از گذرگاه های مرزی مذکور به نیروهای امنیتی اختیار داد به متجاوزان به گذرگاه های مرزی شلیک کنند.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا