سرخط خبرها

انفجار شدید در مسیر گشت مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در جاده M4 سوریه

یک انفجار شدید در مسیر گشت مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در جاده M4 رخ داد که چند سرباز ترکیه ای و روسیه ای را زخمی کرد.

میدل ایست نیوز: انفجار در مسیر گشت مشترک نیروهای نظامی روسیه و ترکیه در جاده حلب ـ لاذقیه (M4) در جنوب ادلب باعث زخمی شدن چند سرباز روسیه ای و ترکیه ای شد.

به گزارش «العربی الجدید»، یک انفجار شدید در مسیر گشت مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در جاده M4 رخ داد که چند سرباز ترکیه ای و روسیه ای را زخمی کرد.

این گزارش افزوده که علت انفجار احتمالا منفجر شدن یک مین در جاده بوده و تأکید کرده که دست کم 4 خودروی نظامی در این انفجار آسیب دیده اند.

این انفجار در حالی رخ داده که تدابیر امنیتی شدیدی برای انجام این گشت مشترک اتخاذ شده و از صبح امروز هواپیماهای تجسسی نیز بر فراز منطقه در پرواز بوده اند.

براساس این گزارش، این انفجار در حین عبور این نیروها از شهر اریحا و قریة اورم در جنوب ادلب رخ داده است.

این گزارش افزوده که نیروهای ترکیه مانع از نزدیک شدن خبرنگاران و افراد غیر نظامی به محل حادثه شده است.

مرکز روسیه ای صلح میان طرف های درگیر در سوریه نیز با انتشار گزارشی تأکید کرد که در این حادثه سه سرباز روسیه ای زخمی شده اند.

این مرکز تأکید کرده که این انفجار ناشی از یک بمب کنار جاده ای بوده و در آن علاوه بر سه سرباز روسیه ای، یکی از افراد تیم زرهی ترکیه نیز زخمی شده است.

منابع محلی گفته اند که ارتش ترکیه پیش از آغاز این گشت مشترک، با توزیع برگه هایی در میان ساکنان منطقه از آنان خواسته که دربرابر «خیانتکاران» با ارتش ترکیه همکاری کنند که منظور از آن کسانی است که به توافقات روسیه و ترکیه اعتراض دارند.

این بیست و یکمین گشت مشترک میان نیروهای ترکیه و روسیه از زمان توافق دو کشور است.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا