خبر اولسیاسی

دستور ارتش اسرائیل به عدم تیراندازی به نیروهای حزب‌الله لبنان

ارتش اسرائیل به نظامیان مرزی خود دستور داده تا به نیروهای حزب‌الله حتی در صورت مسلح بودن، تیراندازی نکنند.

میدل ایست نیوز: ارتش اسرائیل به نظامیان مرزی خود دستور داده تا به نیروهای حزب‌الله حتی در صورت مسلح بودن، تیراندازی نکنند.

پایگاه خبری العهد به نقل از روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت اخرونوت» نوشت که ارتش اسرائیل دستوراتی به نظامیان مرزی خود صادر کرده تا به نیروهای حزب الله تا وقتی که در داخل مرزهای لبنان حضور دارند حتی در صورت مسلح بودن، تیراندازی نکنند.

ارتش اسرائیل روز گذشته مدعی شد که عملیات نفوذ نیروهای حزب الله در منطقه مزارع شبعا را ناکام گذاشته است، ادعایی که با تکذیب حزب الله لبنان مواجه شد.

در همین رابطه، حزب الله با صور بیانیه‌ای اعلام کرد: «رعب و وحشت ارتش اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشیناني كه در مرز با لبنان در آن به سر می برند، نشان مي دهد كه از آمادگی بالاي ما ترسيده اند و از عکس العمل مقاومت بر جنایتی که منجر به شهادت برادر مجاهد علی کامل محسن واهمه دارند. همچنین ناتوانی کامل دشمن از تشخیص قصد و نیت مقاومت را در چهره نگران دشمن به لحاظ میدانی و رسانه ای ديديم، به گونه اي كه بر اساس اصل «هر فریادی را به خود می گیرند به تحرک واداشته است. »

در ادامه اين بيانيه آمده است: «همه آنچه در رسانه های دشمن مبنی بر خنثی سازی عملیات نفوذ در اراضی لبنان به فلسطین منتشر می شود و همچنین سخن گفتن از شهید و زخمی شدن تعدادی از نیروهای مقاومت در عملیات بمبارانی که در مواضع اشغالگران در مزارع شبعا صورت گرفته کاملا نادرست و تلاشی برای به دست آوردن پیروزی های خیالی و دروغین است.»
حزب الله در ادامه تاکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی خود در وقایع امروز شکل نگرفته بلکه همه این وقایع از طرف دشمن ترسو، نگران و متشنج بوده است.»

مقاومت اسلامی لبنان در پایان گفت: «پاسخ ما به شهادت برادر مجاهد علی کامل محسن که در حمله دشمن صهیونیستی در فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید حتما در راه است و صهیونیست ها فقط باید منتظر مجازات جنایت هایشان باشند.»

منبع
العهد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا