تلگرامخبر اولسرخط خبرها

وزیر کشور عراق در دیدار با سفیر عربستان امنیت مرزها و هماهنگی امنیتی میان دو کشور را بررسی کرد

گسترش روابط دوجانبه و تلاش برای هماهنگی امنیتی در مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و تأمین امنیت مرزها و مسائل مشترک امنیت موضوع مذاکرات الغانمی با سفیر عربستان بوده است.

میدل ایست نیوز: «عثمان الغانمی»، وزیر کشور عراق، در دیدار با «عبدالعزیز الشمری»، سفیر عربستان در بغداد، تلاش‌ها برای حفظ امنیت گذرگاه‌های مرزی و مبارزه با تروریسم را بررسی کرد.

براساس بیانیه رسمی وزارت کشور عراق، در این دیدار که روز چهارشنبه (26 اوت) در وزارت کشور عراق انجام شد طرفین درباره مسائل مشترک رایزنی کردند.

این بیانیه افزوده که گسترش روابط دوجانبه و تلاش برای هماهنگی امنیتی در مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و تأمین امنیت مرزها و مسائل مشترک امنیت موضوع مذاکرات الغانمی با سفیر عربستان بوده است.

سفیر عربستان در بغداد بعد از چند ماه عدم حضور در عراق، فعالیت های خود را روز گذشته با دیدار با وزیر خارجه عراق ازسر گرفت.

پیش از این در ماه مه گذشته پادشاه عربستان دستور بازگشت سفیر این کشور در بغداد به «ازسرگیری فوری فعالیتش» را صادر کرده بود بی آنکه بیانیه ای رسمی درباره توقف فعالیت وی صادر شده باشد.

آخرین فعالیت سفیر عربستان در بغداد بازدید وی از گذرگاه مرزی عرعر چند روز پیش از آغاز تظاهرات اکتبر سال گذشته در عراق بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا