تلگرامخبر اولسرخط خبرها

جمعیت وفاق بحرین: حکومت دیکتاتوری بحرین و رژیم اشغالگر صهیونیستی هردو فاقد مشروعیت برای عادی سازی روابط هستند

«جمعیت وفاق بحرین» با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اقدام حکومت این کشور در توافق برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: «جمعیت وفاق بحرین» با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اقدام حکومت این کشور در توافق برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل واکنش نشان داد.

در این بیانیه که پس از اعلام رسمی توافق بحرین و اسرائیل برای عادی سازی روابط منتشر شده آمده که «موضع رژیم بحرین در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست موضع دو طرف است که هردو فاقد مشروعیت برای این اقدام هستند».

این بیانیه افزوده که توافق میان «حکومت دیکتاتوری بحرین و رژیم اشغالگر صهیونیستی خیانت بزرگ به اسلام و عربیت و خروج از اجماع مسلمانان و اعراب و ملت بحرین است».

در این بیانیه افزوده شده که ملت بحرین از هر طیف دینی و سیاسی و فکری و اجتماعی بر پایبندی به فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند و تا آزادی کامل خاک فلسطین بر مخالفت با رژیم صهیونیستی تأکید خواهند داشت.

جمعیت وفاق بحرین تأکید کرده که این اقدام در تضاد آشکار با اراده ملت بحرین و اصول آنان در مخالفت با اشغال فلسطین و اقدامی در انسجام کامل با تروریسم صهیونیستی است.

منبع
العالم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا