تلگرامخبر اولسیاسی

مصطفی الکاظمی: نیروهای امنیتی قاطع و محکم در برابر اقدامات ناقض امنیت بایستند

فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در نشست با فرماندهان امنیتی استان میسان خواستار تلاش بیشتر برای تحقق امنیت و ثبات در سراسر استان و برخورد قاطعانه با هرگونه اقدام ناقض امنیت شد.

میدل ایست نیوز: نشست «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در سفرش به میسان با فرماندهان امنیتی در استان و ستاد عملیات سومر با حضور وزرای دفاع و کشور برگزار شد.

الکاظمی در ابتدای نشست با قدردانی از تلاش های امنیتی در استان میسان، خواستار تلاش های بیشتر برای تحقق امنیت و ثبات در سراسر استان شد.

وی تاکید کرد که فرمانده امنیتی در استان نماینده خود یا عشیره اش نیست بلکه نماینده حکومت است که بالاترین افتخار و اعتبار محسوب می شود و این امر وضعیت امنیتی پایدارتری را ایجاد می کند و موجب اعتماد شهروندان به دستگاه های امنیتی می شود.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داد تا نیروهای امنیتی به حمایت از تظاهرات کنندگان و ساماندهی آن توجه داشته باشند و به خوبی آموزش ببینند.

وی ضمن تاکید بر عدم سهل انگاری در برابر هرگونه تعرض به نهادهای دولتی از نیروهای امنیتی خواست تا در تظاهرات از سلاح صبر استفاده کنند و روش های مسئولانه را در تعامل با تظاهرات کنندگان به کار بگیرند.

نخست وزیری عراق افزود که به برخی مناطق در گذشته ظلم شده اما گسترش هرج و مرج نه به نفع آن مناطق است و نه آینده آن و تاکید کرد که نیروهای امنیتی باید قاطعانه و محکم در برابر هر گونه اقدامات ناقض امنیت بایستند.

الکاظمی خطاب به فرماندهان امنیتی گفت: «امروز فرصت موفقیت وجود دارد؛ در اجرای وظایف خود با سختی هایی رو به رو خواهید شد اما اقدام شما به نفع فرزندان ماست و برای این است که امید را به مردم برگردانیم و بدون شک به دل این چالش خواهیم زد.»

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داد تا همه نیازهای فرماندهان امنیتی در استان میسان و امکانات جدیدی که مسئولیت های آنها و اجرای وظایفشان را سریع و منظم تر تسهیل می کند فراهم شود.

منبع
سایت نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا