تلگرامخبر اولسرخط خبرها

الکاظمی: مردم خواستار ادامه اقدامات دولت برای اعمال قانون هستند

الکاظمی گفت که در سفر خود به استان میسان و دیگر استانهای عراق تمایل شدید شهروندان به اعمال قانون و حمایت از تلاش های دولت در برخورد با حمل ضابطه سلاح را احساس کرده است.

میدل ایست نیوز: شورای وزارتی امنیت ملی عراق ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق تشکیل جلسه داد.

الکاظمی در این جلسه گزارشی از بازدید خود از استان میسان اهمیت تقویت امنیت اجتماعی در این استان و دیگر استانهای عراق تاکید کرد.

او در این جلسه تاکید کرد عراق نیازمند سیاستی ملی برای امنیت اجتماعی و محافظت از جوانان در برابر انحرافات کشیده شدن به دام جرم و جنایت به حمایت از آنها در برابر تهدیدهای اجتماعی است.

نخست وزیر عراق بر تلاش جدی برای تامین فرصت های شغلی برای جوانان از طریق افزایش ساخت و ساز تاکید کرد.

او گفت که در سفر خود به استان میسان و دیگر استانهای عراق تمایل شدید شهروندان به اعمال قانون و حمایت از تلاش های دولت در برخورد با حمل ضابطه سلاح را احساس کرده و افزوده به سران عشایر نیز تاکید کردم که باید حرف اول و آخر در کشور از آن قانون باشد.

الکاظمی همچنین بر اهمیت تقویت تلاش ها برای مبارزه با فساد و تقویت دستگاه های امنیتی در برخورد با مفسدان تامین فضای امن برای شرکت های سرمایه گذاری تاکید کرد.

در این جلسه همچنین وضعیت آوارگان و ضرورت تسریع در تامین فضای لازم جهت بازگشت آنها به سکونت‌گاه‌های شان و همچنین وضعیت حقوق بشر در عراق تامین ثبات در همه استان‌ها و بررسی شد.

منبع
کانال تلگرام رسمی دفتر نخست وزیر عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا