تلگرامخبر اولسرخط خبرها

عراق: حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش به صورت مستمر در حال افزایش است

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از تداوم حملات هوایی عراق با همکاری ائتلاف بین المللی علیه گروه تروریستی داعش خبر داد.

میدل ایست نیوز: فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق امروز یکشنبه تاکید کرد که حملات هوایی علیه عناصر گروه تروریستی داعش با همکاری ائتلاف بین المللی به صورت مستمر و فزاینده ای ادامه دارد.

«تحسین الخفاجی»، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در گفت وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) ضمن اشاره به افزایش حملات هوایی با همکاری ائتلاف بین المللی تاکید کرد که پروازهای شناسایی نیز در محورهای مختلفی از اماکن حضور عناصر داعش ادامه دارد.

وی افزود که اقدام نیروهای ائتلاف بین المللی در زمینه هماهنگی با نیروهای امنیتی عراق در حملات هوایی علیه داعش و داده های اطلاعاتی که از طریق عملیات شناسایی در اختیار نیروهای عراقی قرار می دهد مهم است.

الخفاجی با بیان اینکه حملات هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی در حمایت از نیروهای امنیتی عراق بسیار مهم است اشاره کرد که جامعه بین المللی از سال 2014 و به درخواست دولت عراق و برای ریشه کن کردن این گروه تروریستی دارای افکار تندرو با عراق همکاری می کند.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق تصریح کرد که ائتلاف بین المللی به نیروهای عراقی آموزش، سلاح و تجهیزات داد و این امر موجب شد تا اکنون عراق بتواند بر خود تکیه کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مستشاران پس از آموزش هایی که به نیروهای عراقی دادند و پایگاه های اساسی که برای نیروهای عراقی ساختند کشور را ترک کردند، ائتلاف بین المللی را شریک عراق در مبارزه با گروه تروریستی داعش دانست.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا