خبر اولسیاسی

کمیسیون امنیت مجلس عراق: کمیته تحقیق درباره حمله به هیئت های دیپلماتیک به زودی تشکیل می شود

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق، تأکید کرد که کمیته تحقیق درباره حمله به هیئت های دیپلماتیک خارجی به زودی تشکیل می شود.

میدل ایست نیوز: «محمد رضا»، رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق، تأکید کرد که کمیته تحقیق درباره حمله به هیئت های دیپلماتیک خارجی به زودی تشکیل می شود.

او در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق تأکید کرد که به زودی کمیته ای برای تحقیق درباره حملات راکتی به هیئت های دیپلماتیک خارجی زیر نظر «مصطفی الکاظمی» تشکیل خواهد شد.

رضا افزود که این کمیته شامل نمایندگانی از فراکسیون امنیت و دفاع مجلس خواهد بود و همه تلاش آن حفظ اقتدار حکومت و نیروهای امنیتی کشور است.

او همچنین تأکید کرد که تحقیقات درباره ترور فعالان مدنی پیشرفت های قابل توجهی داشته و افزود که فرمانده کل نیروهای مسلح در این باره به نتایج مهمی دست یافته است.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق، اقدامات اخیر دولت در بسط امنیت و حمایت از فعالان مدنی بسیار شایسته تقدیر است و افزود که آزادی فعالان ربوده شده باید با فعالیت امنیتی و پیگیری اطلاعاتی انجام شود.

این مقام عراقی همچنین خبر داد که اعضای این کمیسیون و نیز وزیر دفاع از قانون خدمت سربازی اجباری حمایت می کنند و این هم اکنون در دولت است و در صورت ارجاع به مجلس قطعا تصویب خواهد شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا