خبر اولسرخط خبرها

آماده باش کامل امنیتی در عراق همزمان با زیارت اربعین/ تشکیل کمیته عالی به ریاست وزیر کشور

سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق، تأکید کرد که به مناسبت زیارت اربعین یگان های امنیتی عراق در استان های این کشور به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

میدل ایست نیوز: سرتیپ «تحسین الخفاجی»، سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق، تأکید کرد که به مناسبت زیارت اربعین یگان های امنیتی عراق در استان های این کشور به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

الخفاجی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت که همه تدارکات امنیتی لازم برای برگزاری زیارت اربعین امام حسین (ع) انجام شده و ستاد عملیات کربلا با اعزام نیروهای ارتش و پلیس و نیروهای واکنش فوری تقویت شده است.

او گفت که نیروهای الحشد الشعبی و تیپ رزمی العباس نیز در تأمین امنیت مراسم حضور فعال خواهند داشت.

به گفته الخفاجی، «مصطفی الکاظمی»، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، دستور تشکیل کمیته ای از فرماندهان بلندپایه به ریاست «عثمان الغانمی»، وزیر کشور، و عضویت معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک و معاونان وزارتخانه های خدماتی برای پیگیری مراسم زیارت اربعین را صادر کرده است و این کمیته برنامه های امنیتی هر استان برای مراسم زیارت را تعیین و تأیید کرده است.

او گفت که همه یگان های خاص تأمین امنیت زیارت اربعین براساس برنامه تعیین شده در مواضع خود مستقر شده اند و به استان هایی که در وضعیت هشدار هستند نیروهای بیشتر اعزام شده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا