سرخط خبرها

کشف و ضبط 4 پناهگاه داعش و یک انبار تجهیزات در الفلوجه و ابو غریب

نیروهای امنیتی عراق 4 پناهگاه داعش و یک انبار تجهیزات نظامی متعلق به این گروه تروریستی را در الفلوجه و ابوغریب کشف و ضبط کردند.

میدل ایست نیوز: سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق امروز شنبه از کشف و ضبط 4 پناهگاه تروریستی و یک انبار تجهیزات در الفلوجه و ابوغریب خبر داد.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد: «از طریق اعترافات یکی از تروریست های بازداشت شده و پس از نشکیل تیم تخصصی متشکل از نیروهای اداره اطلاعات بغداد، 4 پناهگاه گروه تروریستی داعش کشف شد.»

در ادامه بیانیه اشاره شده که 3 پناهگاه داعش در منطقه الزیدان، المعامیر و النعیمیة حاوی مواد غذایی و لجستیکی، سلاح های سبک، تجهیزات مختلف، لباس های نظامی و نارنجک بود.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق همچنین توضیح داد که پناهگاه چهارم در منطقه الکرمه کشف و ضبط شد که عبارت از تونلی در زیر زمین به مسافت 2 متر بود و برای عبور نیروهای داعش و انتقال افراد مسلح در مناطقی از شهر الفلوجه به کار گرفته می شد.

نیروهای امنیتی عراق در این پناهگاه، چاشنی انفجاری، 2 کیلوگرم ماده نیترات آمونیوم، مواد پزشکی، سلاح، مواد لجستیکی، لباس های نظامی و غیرنظامی و کیف انفجاری کشف کردند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین، یک انبار تجهیزات نظامی نظیر سلاح کلاشینکف، ام 16، نارنجک، انبار تجهیزات، مواد غذایی و مواد منجفره در منطقه النعیمیه کشف کردند و در نهایت پناهگاه های مذکور را ویران کردند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا