اجتماعیخبر اول

مدیر گذرگاه زرباطیة: کارکنان هر 4 ماه و برای جلوگیری از فساد تغییر داده می شوند

مدیر گذرگاه مرزی زرباطیة تاکید کرد که برای جلوگیری از فساد احتمالی، کارکنان گذرگاه های مرزی هر 4 ماه یک بار تغییر داده می شوند.

میدل ایست نیوز: مدیر گذرگاه مرزی «زرباطیة» (مهران) امروز دوشنبه تاکید کرد که برای جلوگیری از فساد احتمالی، کارکنان گذرگاه های مرزی هر 4 ماه یک بار تغییر داده می شوند و کارکنان دیگری جای آنها را خواهند گرفت.

«علی المالکی»، مدیر گذرگاه مرزی زرباطیة در گفت وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت که «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری عراق بر اهمیت تغییر کارکنان گذرگاه های مرزی هر 4 ماه یک بار برای جلوگیری از فساد تاکید دارد و تاکید کرد وجدان، اساس حقیقی و ضامن پاکدستی و حفظ بیت المال در برابر فاسدان است.

وی افزود که این گذرگاه در طول هفته فعال است و به صورت طبیعی و با هماهنگی با ادارات دولتی در حال فعالیت است و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر این گذرگاه مرزی توضیح داد که زرباطیة در حال حاضر به مبادلات تجاری بین عراق و ایران اختصاص دارد و بر اساس معیارها و دستورات صادره از کمیته ملی بهداشت و سلامت، ضد عفونی و اقدامات دیگر بهداشتی برای ورود کالا به عراق انجام می شود.

المالکی در پایان گفت که اقدامات سخت گیرانه ای با توجه به دستورات نخست وزیری عراق و تحت نظارت «عمر الوائلی»، رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق برای کمک به بودجه کشور از طریق درآمدهای گذرگاه های مرزی انجام می شود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا