خبر اولسیاسی

پادشاه عربستان: به همکاری همه جانبه با عراق امیدواریم

پادشاه عربستان تاکید کرد از تلاش های دولت عراق برای مقابله با تروریسم حمایت می کند و به همکاری همه جانبه با عراق امیدوارست.

میدل ایست نیوز: «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان، تاکید کرد که این کشور از تلاش های دولت عراق برای دور نگه داشتن کشور از درگیری و تروریسم حمایت می کند و اشاره کرد که به همکاری دوجانبه با عراق در زمینه های مختلف امیدوار است.

پادشاه عربستان در سخنرانی خود در سال جلسه سال اول دوره هشتم مجلس شورای عربستان گفت: عربستان با عراق و ملت برادرش خواهد ماند و به دولت آن برای دور کردن عراق از درگیری ها و تروریسم کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عربستان توجه فراوانی خواهد داشت تا از طریق ماندن در کنار این کشور، زندگی کریمانه برای شهروندان عراق را احیا کند تصریح کرد که ما به عراق برای قرار گرفتن در مسیر ثبات و حفظ جایگاه خود در سطح کشورهای عربی، تقویت پیوندهای برادری و روابط استراتژیک به صورتی که شایسته روابط دوجانبه و تاریخ و سرنوشت مشترک دو کشور است کمک می کنیم.

ملک سلمان بن عبدالعزیز با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه های مختلف از طریق شورای هماهنگی عراق و عربستان بر نتایج دور چهارم نشست این شورا از جمله طرح عمل مشترک شامل پروژه های سرمایه گذاری بین دو کشور و تلاش فیمابین برای خدمت به آرمان های دو دولت و ملت برادر تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا