خبر اولسیاسی

وزیر دفاع جدید امریکا: زمان بازگشت سربازان ما به وطن فرا رسیده است

وزیر دفاع جدید امریکا تاکید کرد که زمان بازگشت سربازان امریکایی به وطن فرا رسیده است.

میدل ایست نیوز: «کریستوفر میلر»، سرپرست جدید وزارت دفاع امریکا اعلام کرد که قصد دارد خروج نیروهای امریکایی از افغانستان و خاورمیانه را تسریع دهد و خطاب به نیروهای نظامی امریکایی گفت: زمان بازگشت به وطن رسیده است.

وی در اولین پیام خود پس از آنکه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری امریکا، او را به عنوان سرپرست جدید وزارت دفاع امریکا منصوب کرد خطاب به نیروهای مسلح امریکا اظهار داشت: همه جنگ ها باید پایان یابد.

میلر ضمن اشاره به اینکه پس از 19 سال از حمله القاعده در 11 سپتامبر مصمم است این گروه تروریستی را از بین ببرد و تاکید کرد که آن در آستانه شکست است.

سرپرست جدید وزارت دفاع امریکا در پیامش که در سایت الکترونیکی وزارت دفاع امریکا منتشر شد گفت: بسیاری از جنگ خسته شده اند و من یکی از آنها هستم.

وی افزود: این مرحله ی مهمی است که تلاش های خود را از رهبری به حمایت تبدیل می کنیم، پایان جنگ نیاز به امتیازات و شراکت دارد، ما با چالش رو به رو شدیم و هر آنچه در توانمان بود انجام دادیم، اکنون زمان بازگشت به وطن رسیده است.

میلر درباره مواضع حضور نیروهای امریکایی صحبتی نکرد اما سخن گفتن او از القاعده تلویحا به حضور نیروهای امریکایی در افغانستان و عراق اشاره دارد.

وب سایت امریکایی «اگزئوس» به نقل از سه منبع مطلع گزارش داده است که اخراج ها و انتصابات جدید در پنتاگون ممکن است عقب نشینی های امریکایی ها از خاورمیانه را به ویژه با انتصاب سرهنگ بازنشسته داگلاس به عنوان مشاور وزیر دفاع، پیش ببرد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا