خبر اولسیاسی

کتائب سیدالشهدا: حمله راکتی به منطقه الخضراء، پیامی حساب شده به نیروهای امریکایی بود

سخنگوی کتائب حزب الله، در واکنش به حمله راکتی به منطقه الخضراء، آن را پیامی حساب شده دانست که باید به درستی خوانده شود.

میدل ایست نیوز: «کاظم الفرطوسی»، سخنگوی کتائب سید الشهدا در عراق امروز چهارشنبه نسبت به حمله راکتی شب گذشته به منطقه الخضراء واکنش نشان داد.

وی گفت: حمله راکتی به پایگاه نظامی در سفارت امریکا در شب گذشته، پیامی کاملا حساب شده و دقیق در پی داشت بنابراین نیروهای امریکایی باید بدانند که مهلت داده شده به آنها برای همیشه ادامه نخواهد داشت.

الفرطوسی در گفت وگویی با پایگاه خبری «بغداد الیوم» اظهار داشت: توافقی بین گروه های مسلح و نیروهای امریکایی وجود ندارد بلکه مهلتی به امریکا داده شده است تا نیروهای خود را از عراق خارج کند.

وی تاکید کرد که این گروه های مسلح که به امریکا مهلت داده اند، مسئولیت حمله دیشب را برعهده نگرفته است.

الفرطوسی در ادامه بیان کرد: مهلت داده شده به امریکا برای همیشه نیست بنابراین دولت امریکا باید نیروهای خود را به صورت کامل از عراق خارج کند تا هدف حملات مشابهی قرار نگیرد.

سخنگوی کتائب سیدالشهدا توضیح داد: آنگونه که برخی می گویند، طرف سوم یا تلاش برای برهم زدن اوضاع وجود ندارد زیرا پاسخ نظامی به عنوان حقی برای همه عراقی هایی که توانایی نظامی دارند محسوب می شود.

وی گفت که حملات شب گذشته پیام دقیقی بود که باید به صورت درستی خوانده شود و نشان دهنده این است که عاملان آن می دانند به دنبال چه چیزی هستند و این موضوع به شکل دقیقی حساب شده و برنامه ریزی شده است.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا