خبر اولسرخط خبرها

امارات از اکتشافات عظیم نفتی خبر داد

شورای عالی نفت امارات اعلام کرد که 22 میلیارد بشکه نفت غیرمتعارف و 2 میلیارد نفت معمولی اکتشاف شده است.

میدل ایست نیوز: شورای عالی نفت امارات امروز یکشنبه از اکتشاف منابع نفتی غیر متعارف و قابل بازیابی به میزان حدودا 22 میلیارد بشکه نفت خبر داد.

این شورا همچنین اعلام کرد که ذخایر نفت متعارف در ابوظبی نیز به مقدار دو میلیارد بشکه نفت افزایش یافت.

گفتنی است نشست شورای عالی نفت امارات از طریق ویدئو کنفرانس و به ریاست «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد ابوظبی و نائب رئیس شورای عالی نفت برگزار شد.

شورای عالی نفت تاکید کرد که برنامه تجاری ADNOC را برای افزایش سرمایه گذاری های سرمایه ای خود برای پنج سال آینده به 448 میلیارد درهم تصویب کرده است، و خاطرنشان کرد که این امر شرکت را قادر به تحقق رشد هوشمند می سازد.

ذخایر متعارف نفتی 2 میلیارد بشکه اعلام شده توسط شورای عالی نفت در افزایش ذخایر منابع نفتی متعارف امارات به 107 میلیارد بشکه نفت قابل بازیابی کمک می کند.

از طریق این طرح، ADNOC قصد دارد با افزایش سرمایه به 448 میلیارد درهم، 160 میلیارد درهم (43.6 میلیارد دلار) را در طول دوره بین 2021-2025 از طریق برنامه خود به اقتصاد محلی وارد كند.

این شورا همچنین در جلسه خود مجوز ADNOC برای اکتشاف، توسعه و تولید نفت و گاز در مناطق جدید در دور دوم پیشنهادات رقابتی که ابوظبی در سال 2019 به عنوان بخشی از استراتژی خود برای صدور مجوز برای مناطق جدید، راه اندازی کرد را به تصویب رساند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا