خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

حشد عتبات: در رسانه ها به ما حمله می کنند و در خفا پیغام محرمانه می فرستند

صفحه رسمی «حشد عتبات» در توئیتر با انتشار پیامی مخالفان حشد عتبات را به نفاق متهم کرد.

ميدل ايست نيوز: صفحه رسمی «حشد عتبات» در توئیتر از پیغام های محرمانه در عین حملات رسانه ای علیه حشد عتبات خبر داد.

در این پیام آمده که «رسانه های بی انصاف و غیر اسلامی آنان به صورت علنی به حشد عتبات حمله می کنند اما سران بی انصاف و غیر اسلامگرایشان در خفا با پیغام های محرمانه به ما اصرار می کنند”.

پیش از این نیز منابع مطلع نزدیک به حشد عتبات به «میدل ایست نیوز» خبر دادند که سران این گروه با ارسال پیغامی مکتوب به سران عصائب اهل حق به اظهارات «قیس الخزعلی»، رئیس عصائب، واکنش نشان داده اند.

به گفته این منابع، سران حشد عتبات از اظهارات الخزعلی بسیار ناراحت اند اما حاضر نیستند خود را به این سطح نازل از موضع گیری که دبیر عصائب بدان رسیده برسانند.

این منابع به «میدل ایست نیوز» گفته اند که در پیغام ارسال شده به سران عصائب تأکید شده «پروژه امریکایی ـ اسرائیلی واقعی را آن کسی پیش می برد که با سوءاستفاده های مالی و سرقت و پروژه های پیمانکاری موهوم و کارکنان موهومی که حقوق دریافت می کنند اما وجود خارجی ندارند به وجهه حشد آسیب می زند».

در این پیغام از قیس الخزعلی پرسیده شده که «واقعاً چه کسی با سفارت امریکا تماس دارد؟»

حشد عتبات در پیغام خود تأکید کرده که حشد عتبات در پی اصلاح فساد و ساختارهای غلطی است که برخی گروه ها در حشد ایجاد کرده اند.

 همچنین بخوانید

واکنش «حشد عتبات» به اظهارات اهانت آمیز «قیس الخزعلی»: چه کسی با سفارت امریکا تماس دارد؟

قيس الخزعلی: «حشد عتبات» یک پروژه امریکایی ـ اسرائیلی است + فیلم

فرمانده تیپ علی اکبر (ع) حشد عتبات: قصد قطع ارتباط کامل را با الحشد الشعبی داریم/ حشد عتبات ارتباطی با گروه‌های مسلح ندارد

سخنگوی کنفرانس حشد عتبات: تیپ‌های ما دخالتی در امور سیاسی ندارد/ با فرمانده کل نیروهای مسلح در ارتباط و تحت اوامر مرجعیت هستیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا