خبر اولسرخط خبرها

راه‌اندازی کارزار رسانه‌ای «شهادت و حاکمیت» در آستانه ترور شهیدان المهندس و سلیمانی توسط الحشد الشعبی

الحشد الشعبی از آغاز فعالیت کارزار رسانه‌ای موسوم به «شهادت و حاکمیت» در آستانه ترور شهیدان المهندس و سلیمانی خبر داد.

میدل ایست نیوز: سازمان الحشد الشعبی از آغاز فعالیت کارزار رسانه‌ای موسوم به «شهادت و حاکمیت» در آستانه ترور شهیدان المهندس و سلیمانی خبر داد.

مدیریت امور رسانه‌ای سازمان الحشد الشعبی در پیامی اعلام کرد کارزار رسانه‌ای برای بزرگداشت نخستین سالگرد جنایت امریکا در ترور فرماندهان پیروزی «ابومهدی المهندس» و «قاسم سلیمانی» آغاز به کار کرده است.

در ادامه این پیام آمده است که هدف از این کارزار رسانه‌ای، حمایت و پوشش فعالیت‌های رسمی و مردمی، برنامه‌های رسانه‌ای و فنی که جنایت فرودگاه بغداد و رخدادهای پیش و پس از آن را مدنظر قرار می‌دهد، می‌باشد.

مدیریت رسانه‌ای الحشد الشعبی افزوده که عنوان این کارزار رسانه‌ای «شهادت و حاکمیت» نام دارد که برای یادبود جان‌فشانی‌های فرماندهان پیروزی بر داعش به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

در پایان این پیام آمده است که فعالیت‌های فرهنگی و مراسم یادمان شهدا با هماهنگی و همکاری نهادهای رسمی، دینی و اجتماعی و هیات‌های دیپلماتیک در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد همچنین طی این کارزار، شاهد هماهنگی بالا با رسانه‌های عراقی و بین‌المللی از طریق تامین وسایل حمل و نقل، پوشش و پخش خارجی بعد از اعلام زمان‌بندی و اماکن برگزاری مراسم خواهیم بود.

وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) بامداد روز جمعه مورخه 3 ژانویه سال 2020 میلادی از ترور شهیدان المهندس و سلیمانی در عملیات پهپادی در مسیر فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا