سرخط خبرهاسیاسی

اسرائیل شهرک «المطلة» در مرز با لبنان را منطقه نظامی بسته اعلام کرد

ارتش اسرائیل در پی نگرانی از تظاهرات و تجمع اعتراضی در مرز لبنان، شهرک المطلة را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: ارتش اسرائیل امروز یکشنبه در سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهرک المطلة در مرزهای خود با لبنان را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

شبکه المیادین به نقل از شبکه اسرائیلی 20 گزارش داد که ارتش اسرائیل شهرک المطلة در مقابل مرزهای خود با لبنان را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

این اقدام در حالی اتخاذ می شود که تظاهرات و تجمع اعتراضی در مرز لبنان و اسرائیل در سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس صورت گرفت.

این رسانه اسرائیلی ادعا کرد که تهدیدهای ایران برای انتقام از خون شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران که طی هفته های گذشته در تهران ترور شد موجب افزایش تنش در منطقه شده از این رو فرماندهی بخش شمالی اسرائیل تصمیم به بستن شهرک المطلة به عنوان یک منطقه نظامی گرفت.

همچنین شبکه 13 اسرائیل گزارش داد، مراسم‌ها و موسیقی‌هایی که در اولین سالروز شهادت سلیمانی در مرزهای لبنان و هم‌جواری دیوار حائل پخش می‌شد بسیار موجب نگرانی شهرک‌های موجود در خط رویارویی شده بود.

رسانه‌های اسرائیلی روز شنبه گزارش دادند، ارتش اسرائیل به مناسبت اولین سالروز شهادت سرداران مقاومت سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان حشد شعبی در حالت آماده باش قرار گرفته است.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا