خبر اولسیاسیعکس

حضور هزاران نفر از مردم عراق در میدان التحریر در سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس + تصاویر و فیلم

هزاران نفر از مردم عراق امروز در با حضور در میدان التحریر بغداد، نخستین سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را پاس داشتند.

میدل ایست نیوز: تظاهرات بزرگی امروز 3 ژانویه 2021 در میدان التحریر بغداد به مناسبت نخستین سالروز شهادت شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان انجام شد.

هزاران تظاهرات کننده در میدان التحریر با رعایت اقدامات بهداشتی و در سایه تدابیر شدید امنیتی اقدام به تظاهرات در سالروز به شهادت رسیدن فرماندهان پیروزی بر داعش کردند.

این راهپیمایی از صبح امروز یکشنبه آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

تظاهرات کنندگان در سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش برای نشان دادن خشم خود از اقدام امریکا برای به شهادت رساندن فرماندهان پیروزی پرچم امریکا را آتش زدند.

تظاهرات کنندگان همچنین با در دست داشتن تصاویر شهیدان ابومهدی المهندس و سلیمانی، اقدام امریکا برای به شهادت رساندن آنها را محکوم کردند.

از شعارهایی که تظاهرات کنندگان در این راهپیمایی می دادند می توان به انتقام از خون شهدا و اخراج نیروهای امریکایی از عراق اشاره کرد.

«هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح در پارلمان عراق و «فالح الفیاض»، رئیس الحشد الشعبی عراق در این راهپیمایی سخنرانی و بر لزوم اخراج نیروهای امریکایی از عراق تاکید کردند.

گفتنی است امریکا در 3 ژانویه 2020 در عملیات تروریستی پهپادی به دستور دونالد ترامپ، شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان را به شهادت رساند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا