خبر اولسیاسی

عذرخواهی مشاور نخست وزیر عراق: فیلم پخش شده در بی بی سی تقطیع شده بود

مشاور تعلیق شده نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه تازه ای درباره اظهاراتش در مصاحبه با شبکه بی بی سی عذرخواهی کرد.

میدل ایست نیوز: «هشام داود» مشاور تعلیق شده نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه تازه ای درباره اظهاراتش در مصاحبه با شبکه بی بی سی عذرخواهی کرد.

وی در بیانیه دومی که عصر امروز منتشر کرد تأکید کرد که همچنان واکنش ها به اظهارات اخیر وی در مصاحبه با بی بی سی ادامه دارد و افزود که واکنش های خشم آلود را درک می کند اما لازم می داند که بار دیگر تأکید کند که آنچه در این گزارش نشان داده شده بخش کودتاهی از یک فیلم ضبط شده طولانی است که هنوز پخش نشده است.

او افزود که هرکس اظهارات سابق وی را دنبال کرده باشد می داند که وی هرگز سخنی نگفته که موجب کاستن از ارزش و مقام فرماندهانی که نامشان در آن مصاحبه آمده شود.

داود افزود که اظهارات وی به حق برای کسانی مشکل ایجاد کرده و برای همین «امیدوارم که این توضیحات در حکم عذرخواهی از آنان پذیرفته شود».

او صبح امروز نیز در بیانیه ای تأکید کرد که این فیلم دو ماه پیش ضبط شده و او نه در مقام مشاور نخست وزیر عراق که به عنوان یک چهره آکادمیک نظر شخصی اش را بیان کرده و افزود که آنچه در آن جلسه گفته بسیار بیشتر از آن بخشی است که نمایش داده شده است.

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق، عصر امروز حکم مشاوره هشام داود را به تعلیق درآورد و دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا