سرخط خبرهاسیاسی

اعزام نزدیک به 300 سرباز روس به استان الحسکة سوریه

نزدیک به 300 سرباز روس برای تقویت مراکز نظارتی در استان الحسکة وارد این استان شدند.

میدل ایست نیوز: سرگرد «دیمیتری سانتسوف»، مسئول مرکز نظارت مشترک روسیه و سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد که نزدیک به 300 سرباز روس برای تقویت مراکز نظارتی به استان الحسکة سوریه اعزام شده اند.

وی به روزنامه نگاران گفت: یگان ما به یکی از مراکز نظارتی مشترک در استان الحسکة رسید و ماموریت ما کمک به آرام بودن اوضاع در منطقه است، نیروهای ما بر پایبندی به آتش بس نظارت دارند و انواع کمک ها را به ساکنان محلی ارائه می دهند.

در همین راستا نیروهای مسلح کرد طرفدار ارتش امریکا نقاط عبوری مناطق تحت کنترل خود با مناطق تحت کنترل دولت سوریه در الحسکة را مسدود کردند و این اقدام همزمان با اقدام مجدد نیروهای مسلح ترکمن طرفدار ارتش ترکیه در قطع آب اهالی منطقه محاصره شده صورت گرفت.

خبرنگار «اسپوتنیک» در استان الحسکة گزارش داد که نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) به دستور ارتش امریکا در روز گذشته تمامی گذرگاه های بین مناطق خود با مناطق تحت کنترل دولت سوریه را بستند و مانع از ورود خودروهای حامل مواد غذایی و دارو شدند.

خبرنگار این پایگاه خبری همچنین افزود که این اقدام نیروهای مسلح کرد با خشم مردم منطقه رو به رو شد و گفت که نیروهای قسد به دستور مستقیم نیروهای امریکایی دست به این اقدام زدند.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا