اجتماعیسرخط خبرها

استاندار خوزستان: همه مرزهای استان با عراق به روی مسافران بسته می شود

استاندار خوزستان در جنوب غرب ایران اعلام کرد که پایانه های مرزی چذابه و شلمچه برای ورود و خروج مسافران به مدت یک هفته از صبح شنبه تعطیل می شوند.

میدل ایست نیوز: «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان در جنوب غرب ایران اعلام کرد که پایانه های مرزی چذابه و شلمچه برای ورود و خروج مسافران به مدت یک هفته از صبح شنبه تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی چهارشنبه شب ضمن اعلام این تصمیم گفت که در طول این مدت تعطیلی، ورود و خروج بار در این ۲ پایانه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: ویروس انگلیسی احتمالا از مرز عراق آمده لذا تا زمان فراهم شدن امکانات تست سریع و قرنطینه موقت تعطیلی مرزها برای مسافران برقرار است تا تست آنها به نتیجه برسد.

سلیمانی با اشاره به وضعیت خطرناک شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی بیان کرد: این ویروس به شدت خطرناک است و به کسی رحم نمی کند لذا ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی محکم تر از گذشته رعایت شوند.

روز گذشته وزیر بهداشت ایران در نامه‌ای به وزیر کشور بر لزوم مسدود شدن همه مرزهای ورودی و خروجی استان خوزستان به کشور عراق تا اطلاع ثانوی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جهش‌‌یافته کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران طی نامه‌ای خطاب به علی رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونای ایران بر لزوم مسدود شدن همه مرزهای ورودی و خروجی استان خوزستان به کشور عراق تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع نوع موتاسیون یافته ویروس کرونا در استان و افزایش سریع موارد تاکید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا