اقتصادیسرخط خبرها

امضای یادداشت تفاهم بین هواپیمایی قطر و یونیسف برای حمایت از حمل و نقل هوایی بشردوستانه

هواپیمایی قطر و سازمان یونیسف، یادداشت تفاهمی مشترکی در خصوص حمایت از حمل و نقل هوایی بشردوستانه به امضا رساندند.

میدل ایست نیوز: هواپیمایی قطر و سازمان یونیسف، یادداشت تفاهمی با یکدیگر به مدت 5 سال برای حمایت از حمل و نقل هوایی بشردوستانه امضا کردند.

به گزارش روزنامه «الشرق» قطر، هواپیمایی قطر از طریق این اقدام با یونیسف و نمایندگان حمل و نقل وابسته به آن همکاری خواهد کرد تا حمل و نقل واکسن، دارو، دستگاه های پزشکی و کمک های حیاتی را با استفاده از شبکه جهانی خود و قدرت بالا در اولویت قرار دهد.

این روزنامه امروز یکشنبه نوشت که هواپیمایی قطر از طریق محصول خاصی تحت عنوان «QR Pharma»، سرمای مورد نیاز دارو علاوه بر افزایش ظرفیت سرما برای پاسخ به نیازهای یونیسف را تامین می کند.

«گیلوم هالو»، رئیس بخش حمل و نقل هواپیمایی قطر در این باره گفت: خدمات لجستیکی مربوط به حمل و نقل این نوع از بارها، از لحاظ وقت و درجه حرارت مورد نیاز حساس به شمار می رود، از این رو ما پیچیدگی های سرمای مورد نیاز برخی بارها و اهمیت حمل و نقل واکسن ویروس کرونا علاوه بر بارهای دارای اولویت را درک می کنیم.

وی افزود: خوشحالیم که با سازمان یونیسف همکاری و از آن حمایت می کنیم و به حمل و نقل کمک های حیاتی به مناطق و جوامع خسارت دیده در سراسر جهان کمک خواهیم کرد، ما هنوز به مبارزه با ویروس کرونا پایبندیم و از طریق همکاری با یونیسف، حمل و نقل ایمن و در زمان مناسب و فعال برای اینگونه کمک های حیاتی را تضمین می کنیم.

گفتنی است هواپیمایی قطر نقش اساسی در حمل و نقل کمک های حیاتی و نیازهای پزشکی طی یکسال گذشته ایفا کرده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا