سرخط خبرهاسیاسی

وزارت دفاع روسیه: شهر زیرزمینی تروریست‌ها در ادلب سوریه را نابود کردیم+تصاویر

وزارت دفاع روسیه از نابودی چندین مخفیگاه‌ زیرزمینی و انبار تسلیحات گروه‌های تروریستی در ادلب سوریه خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت دفاع روسیه از نابودی چندین مخفیگاه‌ زیرزمینی و انبار تسلیحات گروه‌های تروریستی در ادلب سوریه خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، عناصر گروه‌های تروریستی جیش العزه و جبهه النصره همه شیوه‌های فریبکارانه را برای جلوگیری از شناسایی مخفیگاه‌ها و انبارهای تسلیحاتی زیرزمینی خود به کار بستند اما برپایه اطلاعاتی که به دست آمد، مشخص شد این گروه‌ها شهری زیرزمینی در درون صخره‌ها ایجاد کرده اند و از آن برای نگه‌داری تسلیحات استفاده می‌کردند.

در ادامه این بیانیه به نقل از ساکنان محلی آمده است: ما در گذشته از وجود عملیات حفر در این منطقه اطلاع داشتیم اما تصورش نمی‌کردیم که آنها در حال ساخت یک شهر زیرزمینی هستند، تروریست‌ها علیرغم اینکه درختان زیتون ما در این منطقه بود، مانع از آمدن ما به آنجا می شدند.

ساکنان منطقه مذکور در ادلب افزود: هنگامی که به باغ‌هایمان بازگشتیم حفاری‌ها و غارهای زیرزمینی را مشاهده کردیم که عناصر مسلح آن را رها کرده بود اما به دلیل ترس از وجود مواد منفجره وارد آن نمی شدیم تا اینکه به کمک کارشناسان خنثی‌سازی مین و مواد منفجره روس موفق به کشف ده‌ها غار و مخفیگاه زیرزمینی در مرز ادلب و حماه  و تخریب آن شدیم.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، تروریست‌ها از این مخفیگاه‌ها برای ذخیره تسلیحات، بیمارستان‌های میدانی و نگهداری دارو و مواد غذایی استفاده می کردند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا