خبر اولسرخط خبرها

جنبش فتح فلسطین فردا را اعتصاب عمومی اعلام کرد

جنبش آزادی‌بخش فلسطین در سایه تشدید حملات اسرائیل علیه نوار غزه و سیاست کوچ اجباری در بیت‌المقدس از برگزاری اعتصاب عمومی خبر داد.

میدل ایست نیوز: جنبش آزادی‌بخش فلسطین «فتح» در سایه تشدید حملات اسرائیل علیه نوار غزه و سیاست کوچ اجباری در بیت‌المقدس از برگزاری اعتصاب عمومی خبر داد.

در بیانیه فتح آمده است، در سایه افزایش روند حملات اسرائیل علیه مردم مقاوم ما در نوار غزه و تداوم سیاست کوچ اجباری و یهودی‌سازی در بیت المقدس اشغالی و در دفاع از کرامت مردم‌مان، جنبش اعلام می‌کند که فردا مورخه 18 ماه مه در استان‌های شمالی اعتصاب عمومی و فراگیر خواهد بود تا همه مردم در فعالیت‌های ملی و رویارویی با اشغالگران در نقاط تماس و درگیری با آنها شرکت کنند.

فتح در ادامه افزوده که از این فرصت استفاده کرده و بر موارد ذیل تاکید می‌کنیم:

-مردم ما در همه زمینه‌ها و سطوح درگیر نبردی سرنوشت‌ساز هستند و این امر مستلزم تحکیم وحدت داهلی و توسعه دایره درگیری با دشمن است..

-ما از همه گروه‌ها و نهادهای مردمی و سندیکاها می‌خواهیم که فردا برای یاری مردم نوار غزه و بیت المقدس شریف در همه استان‌ها وارد میدان شوند.

-اشغالگران اکنون در وضعیتی شکننده و سردرگم به سر می‌برند و تلاش دارند با قتل و بمباران، آن را جبران کنند اما با وحدت، ایمان و اراده مردم فلسطین شکست خواهند خورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا