خبر اولسرخط خبرها

کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق: برای اجرای انتخابات در موعد مقرر آمادگی کامل داریم

کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق بر آمادگی کامل خود برای برگزاری انتخابات عراق در موعد مقرر (10 اکتبر) تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق بر آمادگی کامل خود برای برگزاری انتخابات عراق در موعد مقرر 10 اکتبر تأکید کرد.

در بیانیه رسمی این کمیساریا آمده که لازم است توضیح داده شود که اعضای این کمیساریا که از قضات مستقل تشکیل شده اند همه انتقادهای وارد بر عملکرد کمیساریاهای پیشین را مد نظر قرار داده و اصل شفافیت را در همه مراحل تدارک انتخابات مبنا قرار داده اند.

این بیانیه افزوده که در این راستا اعضای کمیساریا گفت وگوهای مستقیمی را با چهره های ملی و نهادهای مربوطه و نمایندگان رسانه ها آغاز کرده و  به زودی با گروه های تأثیرگذار بر افکار عمومی و اتحادیه ها و اصناف نیز دیدارهایی خواهند داشت.

کمیساریای عالی مستقل انتخابات افزوده که با جدیت برای اجرای انتخابات با بالاترین سطح شفافیت و پاکدستی تلاش می کند و دفاتر کمیساریا در همه استان ها در این راستا تلاش می کنند.

در این بیانیه آمده که کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق بر آمادگی کامل خود برای اجرای انتخابات در 10 اکتبر آینده تأکید می کند به خصوص که این انتخابات از اهمیت بسیار برخوردار است و بر وضعیت کشور تأثیر مستقیم خواهد نهاد.

این بیانیه تأکید کرده که موضوع امنیت انتخابات مسئولیت بزرگ دولت است و دولت از همه امکانات برای این موضوع استفاده می کند و بر این اساس کمیته امنیت عالی انتخابات به دستور نخست وزیر تشکیل شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا