خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

وزارت خارجه فلسطین: برخی کشورها به جای محکوم کردن اقدامات اسرائیل فقط «ابراز نگرانی» می کنند

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی تأکید کرد که برخی کشورها برای آنکه متهم به «یهودستیزی» نشوند از محکوم کردن جنایات اسرائیل خودداری می‌کنند.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی تأکید کرد که برخی کشورها برای آنکه متهم به «یهودستیزی» نشوند از محکوم کردن جنایات اسرائیل در قبال ملت فلسطین خودداری می‌کنند.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده که پرهیز این کشورها از چنین اتهامی به اشغالگران اسرائیلی برای ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین مصونیت بخشیده است و افزوده شده که در این راستاست که برخی کشورها به جای محکوم کردن از آنها «ابراز نگرانی» می‌کنند.

این بیانیه افزوده که این کشورها با چنین اقدامی جلاد و قربانی را هم‌تراز قرار می‌دهند و به موضع‌گیری‌های صوری و به دور از هرگونه فشار بر اشغالگران بسنده می‌کنند.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی آمده که لازم است همه کشورها دست‌کم به وضوح انگشت اتهام را به سمت اسرائیل و نتانیاهو بگیرند و آنها را مسئول تنش و اقدامات خصمانه علیه ملت فلسطین بدانند.

این بیانیه تأکید کرده که برخورد با اشغالگری و تنبیه مسئولان آن مسئولیتی بر دوش جامعه بین‌المللی و شورای امنیت است.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین اقدامات خودسرانه اسرائیل در بیت‌المقدس و تعرض به مقدسات و شهروندان فلسطنی و اقدامات و تظاهرات تحریک‌آمیز شهرک‌نشیننان و نقض مکرر حریم مسجد الاقصی به شدت محکوم شده است و حکومت اشغالگران به ریاست بنیامین نتانیاهو مسئول مستقیم این اقدامات دانسته شده است.

منبع
القدس العربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا