سرخط خبرهاسیاسی

«ایرج مسجدی»: انتخابات ریاست جمهوری ایران در 6 شهر عراق برگزار می‌شود

سفیر ایران در بغداد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در 6 شهر عراق خبر داد.

میدل ایست نیوز: «ایرج مسجدی»، سفیر ایران در بغداد با اعلام آمادگی این سفارتخانه برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در عراق، از ایرانیان مقیم این کشور خواست، همچون گذشته حضوری باشکوه در این انتخابات داشته باشند.

سفیر ایران در عراق امروز (شنبه) اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده در این زمینه در محل سفارت ایران در بغداد و ۵ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهرهای کربلا، نجف، بصره، اربیل و سلیمانیه، صندوق های رای برای مشارکت ایرانیان مقیم عراق با چندین شعبه اخذ رای جهت تسهیل و شرکت هر چه بیشتر رای دهندگان ایرانی مقیم عراق در این رویداد مهم در نظر گرفته شده است.

مسجدی امروز همچنین در جلسه ای که به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل سفارت ایران در بغداد برگزار شده بود، تصریح کرد: در این جلسه، اعضای ستاد اجرایی، نظارت و نیز مسئولین برگزاری انتخابات و صندوق ها مشخص شدند.

روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرها و روستاهای ایران، سفارت و کنسولگری های ایران در عراق نیز آماده میزبانی ایرانیان مقیم و تسهیل مشارکت آنان برای این رویداد خواهد بود.

 

از طريق
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا