خبر اولسیاسی

انتقاد شدید عضو ارشد عصائب اهل حق از رئیس ستاد حشد

یکی از سران عصائب اهل حق از رئیس ستاد الحشد الشعبی به دلیل انتصاب فرزند وزیر دفاع عراق به فرماندهی یکی از هنگ‌های حشد انتقاد کرد.

میدل ایست نیوز: «جواد الطلیباوی»، از سران عصائب اهل حق از ابوفدک، رئیس ستاد الحشد الشعبی به دلیل انتصاب فرزند وزیر دفاع عراق به فرماندهی یکی از هنگ‌های حشد انتقاد کرد.

الطلیباوی در توئیتی خطاب به ابوفدک نوشت: با تمام احترام به شما و سال‌ها جهادتان خاطرنشان می‌کنم که نباید سرزنش ملامت‌گران مانع از گفتن سخن حق شود و شما هم باید آن را بپذیرید.

وی افزود:برعهده گرفتن منصب رئیس ستاد حشد و جانشینی فرمانده شهید ابومهدی المهندس در این سمت مستلزم مسئولیت‌پذیری بزرگ‌تر در تصمیم‌گیری و دوری از تعارفات است زیرا در آن زمان، تعارفات خون شهدا را پایمال خواهد کرد و بدتر از آن به سود دشمنان حشد خواهد بود.

الطلیباوی در ادامه این توئیت خطاب به ابوفدک افزود: با صراحت کامل سخن خواهم گفت؛ تصمیم شما در انتصاب فرزند کسی که حشد  را متهم کرد که نقشش در آزادسازی عراق از چنگال داعش در جایگاه دوم قرار داشته و گفته بود حشد قدرتی چندانی نداشته و بیش از 40 خودرو در اختیار ندارند، تصمیمی است که امکان دارد از سوی یک سیاستمدار اتخاذ شود اما نه توسط مجاهدی که تاریخی همانند تاریخ شما دارد و مسئولیت رئیس ستاد ارتش را برعهده دارد.

وی در پایان اظهار داشت: خواهشمندم که از سیاسیون تاثیر نپذیر بلکه برعکس برآنها تاثیر بگذار، از خداوند می‌خواهم  تا تو  را بار دیگر از افتادن در چنین اشتباهاتی مصون دارد و اگر انجام دادی، از ما این سخن را از سر محبت بپذیر.

انتشار سندی درباره تعیین فرزند وزیر دفاع عراق به ریاست یک هنگ حشد با امضای رییس ستاد حشد واکنشهای بسیار در پی داشته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا