سرخط خبرهاسیاسی

حماس: مقاومت به روش‌های مختلف تا رسیدن به اهداف ادامه دارد

سخنگوی جنبش حماس گفت که راهپیمایی ها در کرانه باختری و غزه ادامه جنگ «سیف القدس» است و مقاومت ملت فلسطین به روش های مختلف تا رسیدن به اهداف ادامه دارد.

میدل ایست نیوز: «عبداللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه گفت که مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل به روش های مختلف و تا دستیابی به مطالبات و تحقق اهداف ادامه دارد.

وی افزود: تظاهراتی که امروز قرار است در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه انجام شود، ادامه جنگ سیف القدس در حمایت از ملت و دفاع از مقدسات است.

القانوع ضمن تاکید بر تداوم این تظاهرات تا زمان تحقق اهداف ملت فلسطین، اشاره کرد که اقدامات ملت فلسطین در غزه برای فشار بر اسرائیل تا زمان رسیدن به مطالبات و شکستن کامل محاصره ادامه خواهد داشت.

قرار است امروز عصر تظاهراتی مردمی به دعوت گروه های مقاومت فلسطینی، در نزدیکی نوار مرزی اسرائیل در غزه انجام شود.

روز شنبه گذشته نیز گروه های مقاومت فلسطین تظاهراتی در نزدیکی نوار مرزی راه انداختند که منجر به جان باختن یک فلسطینی و زخمی شدن 40 نفر دیگر از جمله 22 کودک در پی سرکوب توسط نیروهای اسرائیلی شد.

گفتنی است سیف القدس نام عملیات گروه های مقاومت فلسطین برای مقابله با حملات اسرائیل به نوار غزه طی جنگ اخیر 11 روزه اسرائیل با غزه است.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا