سرخط خبرهاسیاسی

آغاز دومین روز از عملیات الحشد الشعبی عراق در نوار مرزی با سوریه

نیروهای الحشد الشعبی عراق در دومین روز عملیات در الانبار به پاکسازی همه دره هایی که داعش از آن به عنوان پناهگاه استفاده می کند، ادامه می دهند.

میدل ایست نیوز: روز دوم عملیات نیروهای الحشد الشعبی در استان الانبار تحت عنوان «ثأر الأبطال» (انتقام قهرمانان) صبح امروز با هدف تعقیب عناصر باقیمانده داعش و از بین بردن پناهگاه های آنها در نوار مرزی عراق و سوریه آغاز شد.

«قاسم مصلح»، فرمانده ستاد عملیات الحشد الشعبی در الانبار گفت: 4 تیپ الحشد الشعبی به سمت اهداف مشخص شده در صحرای جنوبی شهر القائم در نوار مرزی عراق و سوریه حرکت کردند و مسیر خود را تا رسیدن به جاده بین المللی در جنوب برای پاکسازی همه دره هایی که داعش از آن به عنوان پناهگاه موقت یا دائمی برای انجام عملیات تروریستی استفاده می کند، ادامه می دهند.

وی اشاره کرد که این عملیات از طریق ورود به دره های صعب العبور با تلاش های واحد مهندسی و پیاده نظام، به موفقیت هایی دست یافت.

مصلح همچنین بر همکاری امنیتی و اطلاعاتی سطح بالا بین الحشد الشعبی و سایر نیروهای امنیتی حاضر در حوزه استحفاظی ستاد عملیات الانبار تاکید کرد.

نیروهای الحشد الشعبی روز گذشته و در نخستین روز از این عملیات به موفقیت بزرگی دست یافتند و توانستند 9 منطقه حیاتی و مهم را پاکسازی کنند.

در روز نخست عملیات ثأر الأبطال چند پناهگاه داعش منهدم شد، مواد منفجره کشف شد و ده ها روستا بازرسی شد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا