اجتماعیسرخط خبرها

منابع غیر رسمی: محدودیت میزبانی بازی های بین المللی از ورزشگاه های عراق برداشته می شود

فدراسیون فوتبال عراق از موافقت اولیه فیفا با برگزاری بازی بعدی عراق در مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه بصره خبر داد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق از موافقت اولیه فیفا با برگزاری بازی بعدی عراق در مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه بصره خبر داد.

به گزارش «الفرات نیوز» به نقل از یک منبع آگاه، «عدنان درجال»، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال عراق، در دوحه با « جانی اینفانتینو»، رئیس فیفا، دیدار کرده است.

به گفته این منبع، رئیس فیفا تأکید کرده که گزارش بازرسان این سازمان بین‌المللی درباره وضعیت ورزشگاه‌های عراق مثبت بوده و به زودی محدودیت بازی‌های بین‌المللی از عراق برداشته می‌شود.

این منبع افزوده که بازی‌های عراق با سوریه و کره جنوبی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 در ورزشگاه بصره برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، وزیر ورزش و جوانان عراق در پی دریافت مجوز حضور تماشاچیان در این بازی‌هاست.

در اواخر ماه گذشته میلادی، وزیر ورزش و جوانان عراق خبر داد که هیئتی از فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که وارد بصره شده در حال تدوین گزارشی نهائی برای پایان دادن به همه محدودیت‌های ورزشگاه‌های عراق است.

پیش از این فدراسیون فوتبال عراق با ارسال درخواست رسمی از فیفا تأکید کرده بود که با برطرف شدن عوامل محدودیت بازی‌های بین‌المللی در عراق، باید بازی‌های تیم ملی عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 در خاک عراق برگزار شود.

فیفا چند ماه پس از رفع محدودیت از ورزشگاه‌های عراق،  در سال 2019 و در پی تحولات این کشور که موجب ناآرامی در برخی مناطق جنوبی شده بود، بار دیگر برگزاری بازی‌های بین‌المللی در عراق را به علت مسائل امنیتی ممنوع کرد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا