اجتماعیسرخط خبرها

موافقت کمیته عالی بهداشت عراق با حضور 30 درصدی تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

فدراسیون فوتبال عراق از کسب موافقت کمیته عالی بهداشت و سلامت برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها طبق شروطی معین خبر داد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق از کسب موافقت کمیته عالی بهداشت و سلامت برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها طبق شروطی معین خبر داد.

بیش از یک و نیم سال است که به خاطر اپیدمی کرونا بازی‌های فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

«عدنان درجال»، رئیس فدراسیون فوتبال عراق ضمن تقدیر از موافقت کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر و رئیس کمیته مذکور که از بازگشت تدریجی تماشاگران به استادیوم‌ها موضع مثبتی داشت، تشکر کرد.

در همین رابطه، «احمد الموسوی»، سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد: پس از تلاش‌های درجال به عنوان وزیر ورزش و رئیس فدارسیون فوتبال، کمیته عالی بهداشت از دور پنجم لیگ برتر با حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌ها موافقت کرده است.

وی افزود: تیم‌های سیاری 3 ساعت پیش از آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد تا به تماشاگران واکسن تزریق کند همچنین تنها به افرادی اجازه حضور در استادیوم داده خواهد شد که قبلا 2 مرحله واکسن تزریق کرده باشند.

الموسوی در پایان گفت: به هنگام حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شیوه‌های نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای تضمین سلامت افراد رعایت خواهد شد.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا