سرخط خبرهاسیاسی

وزرای خارجه ونزوئلا، اردن و کویت تلاش برای ترور الکاظمی را محکوم کردند

وزرای امور خارجه ونزوئلا، اردن و کویت در تماس تلفنی با فؤاد حسین، تلاش برای ترور الکاظمی را محکوم و همبستگی کامل خود با عراق و ملتش را اعلام کردند.

میدل ایست نیوز: وزرای امور خارجه ونزوئلا، اردن و کویت در تماس تلفنی با «فؤاد حسین»، وزیر امور خارجه عراق، تلاش برای ترور «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق را محکوم کردند.

«احمد الصحاف»، سخنگوی وزارت خارجه عراق به خبرگزاری رسمی عراق گفت: وزرای امور خارجه ونزوئلا، ایران، اردن و کویت در تماس تلفنی با همتای عراق خود، تلاش برای ترور نخست وزیر عراق را محکوم و همبستگی کامل خود با عراق و ملتش در تقویت امنیت و ثبات کشور را اعلام کردند.

بامداد امروز واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از تلاش برای ترور «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، با حمله پهپاد انتحاری به منزل مسکونی وی در منطقه خضراء خبر داد.

در بیانیه این واحد که در ساعت 3 بامداد به وقت محلی منتشر شده، آمده که منزل مسکونی نخست وزیر بامداد امروز هدف حمله پهپاد انتحاری قرار گرفته اما آسیبی به نخست وزیر نرسیده است.

الکاظمی با انتشار ویدئویی با تأیید اعلام کرد که حال وی مساعد است و تأکید کرد که نیروهای امنیتی با جدیت برای ساخت کشور تلاش می کنند و با موشک و پهپاد نمی توان کشور ساخت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا