اجتماعی

عذرخواهی وزیر ورزش عراق بابت شکست دربرابر کره جنوبی

عدنان درجال گفت که از هواداران تیم ملی بابت شکست در برابر کره جنوبی عذرخواهی می‌کند و از اینکه تیم ملی به این وضعیت دچار شده بسیار متأسف است.

میدل ایست نیوز: در پی شکست 3 بر هیچ تیم ملی فوتبال عراق در بازی با کره جنوبی در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2022، «عدنان درجال»، وزیر ورزش عراق، از مردم عذرخواهی کرد.

او طی اظهاراتی گفت که از هواداران تیم ملی بابت شکست در برابر کره جنوبی عذرخواهی می‌کند و از اینکه تیم ملی به این وضعیت دچار شده بسیار متأسف است.

درجال وعده داد که یک تیم ملی قدرتمند برای عراق آماده کند.

همزمان فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که فردا (پنج‌شنبه 18 نوامبر) جلسه‌ای برای بررسی وضعیت تیم ملی و تصمیم‌گیری درباره «دیک ادووکات»، سرمربی هلندی تیم ملی عراق، برگزار خواهد کرد.

«فراس بحرالعلوم»، عضو فدراسیون فوتبال عراق، گفت که تیم ملی با وضعیتی که دارد امکان ندارد که به جام جهانی راه یابد و افزود که باید فکری اساسی برای تقویت تیم ملی کشور کرد.

تیم ملی عراق در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 تاکنون 6 بازی داشته که در هیچ یک از آنها برنده نشده و 2 بازی را باخته و 4 بازی را هم مساوی به پایان رسانده است.

ادووکات که اول ژوئیه به سرمربیگری عراق انتخاب شد، روز گذشته پس از شکست دربرابر تیم ملی کره جنوبی اذعان که هیچ بهانه‌ای برای باخت وجود ندارد و تیم کره جنوبی به وضوح بهتر عمل کرد.

او درباره احتمال راه یابی تیم ملی عراق به جام جهانی گفت که تیم‌های ایران و کره جنوبی وضعیت بسیار خوبی دارند چون اکثر بازیکنانشان در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند «اما برای دستیابی به مقام سوم تلاش می‌کنیم چون تیم‌های امارات و لبنان و سوریه و عراق در یک سطح هستند».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا