سرخط خبرهاسیاسی

العامری: مستندات محکمی برای تقلب در انتخابات به دادگاه فدرال ارائه کردیم

رئیس ائتلاف الفتح در دیدار سفیر فرانسه در بغداد گفت ما دلایل و مستندات محکمی برای تقلب در انتخابات به دادگاه فدرال ارائه کردیم.

میدل ایست نیوز: «هادی العامری»، رئیس ائتلاف الفتح در دیدار «اریک شوفالیه»، سفیر فرانسه در بغداد گفت ما دلایل و مستندات محکمی برای تقلب در انتخابات به دادگاه فدرال ارائه کردیم.

در این دیدار که در دفتر العامری برگزار شد، دو طرف درباره مناسبات دیپلماتیک مشترک میان بغداد و پاریس و پرونده‌های دیگر رایزنی کردند.

العامری در این دیدار با تاکید بر وجود دلایل و مستندات محکم برای تقلب در انتخابات و ارائه آن به دادگاه عالی فدرال گفت: منتظر تصمیم عادلانه این دادگاه هستیم و ابعاد و جزئیات این موضوع را به روش‌های قانونی و مسالمت‌آمیز پیگیری می‌کنیم زیرا حقی است که قانون اساسی آن را تضمین کرده است.

وی افزود: کمیساریای عالی انتخابات ثابت کرد که نهادی غیرشایسته است و انتخابات را به شیوه بدی مدیریت کرد که منجر به بروز آشفتگی در صحنه سیاسی شد.

رئیس ائتلاف الفتح در پایان بر خروج همه نیروهای بیگانه تا پایان سال جاری طبق آنچه دولت عراق توافق نموده تاکید کرد و افزود همه کشورها باید به این توافق پایبند باشند.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا