خبر اولسیاسی

الکاظمی: نیروهای امنیتی عراق توانایی دفع هرگونه خطر علیه امنیت کشور را دارند و خواهند داشت

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، با حضور در مقر ستاد محور ششم در شهرستان مخمور، با فرماندهان امنیتی ارتش و پلیس و پیشمرگه تشکیل جلسه داد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، با حضور در مقر ستاد محور ششم در شهرستان مخمور، با فرماندهان امنیتی ارتش و پلیس و پیشمرگه تشکیل جلسه داد.

او که صبح امروز در رأس هیئتی بلندپایه از فرماندهان نظامی عراق به مخمور سفر کرد گفت که هدف از این سفر اطلاع از وضعیت امنیتی شهر و بررسی نقشه‌های امنیتی در برابر حملات تروریستی و جلوگیری از تکرار حملات بقایای داعش است.

الکاظمی خطاب به تروریست‌ها گفت که هیچ توهمی نداشته باشند و افزود که نیروهای عراقی در کمین‌اند و تروریست‌ها و سرانشان را تک به تک به دام خواهند انداخت و به سزای اعمالشان خواهند رسند.

او گفت که بقایای پراکنده تروریست‌ها زیر نظر کامل رصد اطلاعاتی زمینی و هوایی عراق هستند وافزود که عراق و ملت و نهادهای آن بزرگ‌تر از آن است که عرصه‌ای برای بازگشت تروریست‌ها در آن فراهم باشد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت که نیروهای امنیتی عراق هماهنگ و منسجم و قدرتمند و دست واحدی در برابر تروریسم هستند و چیزی به نام محیط مناسب برای تروریست‌ها در عراق وجود ندارد.

او گفت که همه طیف‌های ملت عراق مخالفت خود را با تروریسم نشان دادند و به جنگ این گروه و مزدورانش برخاستند و افزود که ملت عراق در برابر چالش‌ها متحد و نیروهای امنیتی عراق برای دفع هرگونه خطر علیه امنیت و ثبات کشور آماده و توانمند بوده و هستند و خواهند بود.

ساعاتی پیش دفتر نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در رأس هیئتی متشکل از وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش و جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک و رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم و معاون امور اطلاعات وزارت کشور و شماری از فرماندهان امنیتی برای بازدید از منطقه مخمور وارد اقلیم کردستان شده است.

منطقه مخمور در روزهای گذشته شاهد حملات تروریستی داعش علیه نیروهای پیشمرگه بود.

منبع
دفتر نخست وزیر عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا