سیاسی

دیدار سران «سرایا السلام» با فرمانده تیپ رزمی العباس حشد عتبات

تیپ رزمی العباس خبر داد که در مقر فرماندهی خود در بغداد میزبان کمیته تصحیح فعالیت سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) بوده است.

میدل ایست نیوز: تیپ رزمی العباس خبر داد که امروز (پنج‌شنبه 16 دسامبر) در مقر فرماندهی خود در بغداد میزبان کمیته تصحیح فعالیت سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) بوده است.

به گزارش «ناس نیوز» این تیپ رزمی، که از گروه‌های حشد عتبات است، با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این دیدار در مقر ستاد فرماندهی تیپ رزمی العباس در بغداد انجام شده است.

از سوی دیگر «رزاق البنداوی»، مدیر روابط عمومی و هماهنگی نظام سرایا السلام، تأکید کرد که دیدار اعضای کمیته سرایا السلام با «میثم الزیدی»، فرمانده تیپ رزمی العباس با توجه به «هم‌سانی در دیدگاه‌ها» میان دو گروه انجام شده است.

او افزود: «ما همواره با تیپ رزمی العباس در تماس خواهیم بود چون آنها وابسته به عتبه مقدس عباسی هستند».

کمیته تصحیح فعالیت سرایا السلام پیش از این به دستور مقتدی صدر و به منظور بازنگری در فعالیت های این گروه مسلح وابسته الحشد الشعبی تشکیل شده است.

هفته گذشته، سندی منتشر شد که نشان می داد صدر این هیئت را ملزم کرده که هماهنگی خود با سازمان الحشد الشعبی را از طریق رئیس این سازمان یعنی فالح الفیاض و نه سرپرست ستاد عملیات، «ابوفدک» انجام دهند.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا