اقتصادیسرخط خبرها

سفر استاندار اربیل به آذربایجان غربی برای بررسی پرونده‌های تجاری و اقتصادی

امید خوشناو در سفر به استان آذربایجان غربی در ایران با استاندار آن درباره تحکیم روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و اقلیم کردستان گفت وگو کرد.

میدل ایست نیوز: «امید خوشناو»، استاندار اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق در سفر به استان مرزی آذربایجان غربی در ایران با «محمد صادق معتمدیان»، استاندار آذربایجان غربی دیدار و درباره تحکیم روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و اقلیم کردستان در گذرگاه مرزی حاج عمران – تمرچین گفت وگو کرد.

در بیانیه استانداری اربیل آمده است که امید خوشناو و هیئت همراه در چارچوب سفر به ایران به استان آذربایجان غربی (ارومیه) رفته و مورد استقبال گرم استاندار آن قرار گرفتند.

بیانیه مذکور افزوده است که در این دیدار که با حضور نصر الله رشنودی، سرکنسول ایران در اربیل و شماری دیگر از مقامات منطقه برگزار شد، استاندار آذربایجان غربی بر تحکیم روابط بین دو استان و تقویت جریان تجاری و اقتصادی بین ایران و اقلیم کردستان از طریق گذرگاه مرزی حاج عمران – تمرچین تاکید و آمادگی خود برای همه نوع همکاری و ارائه تسهیلات در این زمینه را اعلام کرد.

خوشناو هدیه استانداری اربیل به استاندار آذربایجان غربی را تحویل داد و از او رسما برای سفر به اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دعوت کرد.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا