سرخط خبرهاسیاسی

انصارالله: امارات در یمن تنها دو گزینه دارد

مذاکره‌کننده ارشد جنبش انصارالله یمن همزمان با حمله پهپادی به ابوظبی، امارات را تهدید کرد که چنانچه از اقدامات خود در یمن فورا عقب ننشیند، دستانش قطع خواهد شد.

میدل ایست نیوز: «محمد عبدالسلام» مذاکره‌کننده ارشد جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه همزمان با حمله پهپادی این جنبش به ابوظبی امارات، تاکید کرد که امارات تنها دو گزینه دارد یا فورا به خرابکاری‌های خود در یمن پایان می‌دهد و یا اینکه دستانش و دستان متحدانش قطع خواهد شد.

این مقام ارشد انصارالله همچنین با “کوچک” خواندن امارات اعلام کرد که این کشور در مسیر خدمت به آمریکا و اسرائیل قدم برمی‌دارد و برخلاف ادعای خود که از یمن فاصله گرفته، رفتار می‌کند.

از سویی منابع خبری گزارش دادند که مذاکره کننده ارشد انصار الله یمن هم‌اکنون در ایران به سر می‌برد و با رئیسی و شمخانی، رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

امروز همچنین پلیس ابوظبی در امارات از انفجار 3 تانکر انتقال سوخت در منطقه مصفح ابوظبی خبر داد. منابع خبری اعلام کردند که این حمله، پهپادی بوده است.

پلیس امارات متحده عربی همچنین اعلام کرد که در پی حمله به مواضع امارات 3 نفر از جمله دو هندی و یک پاکستانی کشته و 6 نفر نیز زخمی شدند.

پیش از این «یحیی سریع»، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله، حمله به امارات را تایید کرد.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا