خبر اولسیاسی

انصار الله: امارات با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد هدف قرار گرفت

سخنگوی نظامی انصار الله گفت فرودگاه دبی، ابوظبی و پالایشگاه نفتی ابوظبی و شماری از تاسیسات مهم و حساس این کشور با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد هدف قرار گرفته است.

میدل ایست نیوز: گروه انصار الله یمن از انجام یک عملیات نظامی ویژه در عمق خاک امارات خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی نظامی انصار الله یمن گفت در پاسخ به تشدید تنش از سوی امریکا، عربستان و امارات، یک عملیات نظامی ویژه و موفق انجام داده ایم.

وی اشاره کرد که در عملیات اعصار الیمن (طوفان یمن) دو فرودگاه دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح در ابوظبی و شماری از مواضع و تاسیسات مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سریع خبر داد که این عملیات موفق با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد انجام شده است.

سخنگوی نظامی انصار الله با اشاره به اینکه این عملیات اهداف خود را با موفقیت محقق کرد، گفت نیروهای مسلح که امروز به آنچه وعده داده عمل کرد، مجددا به کشورهای متجاوز هشدار می دهد که حملات دردناک بیشتری متوجه آنها خواهد بود.

وی به شرکت های خارجی و شهروندان و افراد مقیم در کشور دشمن امارات هشدار داد که از مواضع و تاسیسات حیاتی امارات برای حفظ جان خود فاصله بگیرند.

سریع با بیان اینکه در گسترش بانک اهداف خود تردید نخواهیم کرد تا شامل مواضع و تاسیسات مهم تر شود، تاکید کرد که امارات تا زمانی که به تشدید تنش و تجاوز خود علیه یمن ادامه دهد، کشوری کوچک و نا امن خواهد بود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا